[Fanda] opět skype

Peter Nedorost peter.nedorost na gmail.com
Čtvrtek Únor 27 08:25:33 CET 2020

Skúste sa pohrať s virtuálnym kurzorom insert z alebo ypsylon, nepamätám
si presne na tej prihlasovacej obrazovke Skype. Prípadne si stiahnite
Nvda a skúste to stým, nieje to žiadna hanba využiť alternatívny čítač
obrazovky a možno človek zistí, že pre každodenné využitie je na bežné
denné potreby omnoho praktickejší a hlavne bezplatný, nezastaráva tak
skoro, od Jaws 18 už boli verzie 2018, 2019 a teraz už je 2020, takže
300 euri a prečo vlastne?
P.

Dňa 27. 2. 2020 o 8:06 v.francakova na email.cz napísal(a):