[Fanda] Firefox a jeho obnovenie

František Ollé frantisek.olesoft na gmail.com
Středa Únor 26 22:21:02 CET 2020

Zdravím,

Obnovenie profilu zo starých dát firefoxu bolo úspešné.

Fungoval nasledujúci postup:

1. po stlačení Windows+R zapíšeme príkaz:

firefox.exe -P

2. po otvorení konfigurácie profilov som ja musel zmazať všetky profily,
ktoré som mal vytvorené, pretože som si ich omylom znefunkčnil.

3. následne v tomto správcovi aktivujeme tlačidlo vytvoriť nový profil
tu dáme ďalej a potom sa nás firefox pýta, že ako chceme profil
pomenovať, ja som nechal taký názov aký si firefox vybral, potom sa tu
dá ešte aj zvoliť cesta, že kde chceme profil uložiť, tiež som nechal
pôvodné nastavenie.

4. Po vytvorení profilu si otvoríme priečinok s profilmi s príkazom po
stlačení Win+R týmto príkazom:

%APPDATA%\Mozilla\Firefox\Profiles\

A tu som ja nakopíroval všetky súbory ktoré som našiel v priečinku staré
údaje firefoxu tento priečinok má ešte jeden podpriečinok, ktorý treba
otvoriť a tam označiť všetky súbory a priečinky ktoré sa tu nachádzajú a
tieto nakopírovať do toho priečinka profiles a tam do priečinka s názvom
profilu.

Následne s týmto profilom spustíme Firefox a on nám nabehne v tom stave
ako bol predtým než sme ho obnovili rovnako sú zachované všetky
nastavenia ktoré sme mali nastavené..

S pozdravom František Ollé

Dňa 25. 2. 2020 o 5:09 Ondrej Rosík napísal(a):