[Fanda] Nvda a winamp - velký problém

Peter Nedorost peter.nedorost na gmail.com
Středa Únor 26 20:23:11 CET 2020

Ahoj,
ja som dokopal tie čísla, samozrejme ide o verziu 5.572, aktuálna asi
nieje, ale ja som sňou na vísosť spokojný. Je ku nej aj spomínaná
čeština a enhancer.
Inak uvažujem o zakúpení vlastnej domény, lebo to je hrozné, ako sú
tieto bezplatné domény blokované.
P.

Dňa 26. 2. 2020 o 20:10 Michal Ondruška napísal(a):