[Fanda] Nvda a winamp - velký problém

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Středa Únor 26 20:10:23 CET 2020

Zdravím Ťa Peťo! Konečne ma eseťácky antivirák pustil na tvoju stránku.
Pozerám tento "tvoj" winamp, no žiadnu takú verziu tam nevidím.
Zaregistroval som dve 6,72jky. Tieto sú teraz aktuálne?
Vďaka za radu.
Maj sa!
mišo

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk
+421905608943
skype:
trambus8

Dňa 9. 12. 2019 o 9:44 Peter Nedorost napísal(a):