[Fanda] Keyjutsu 1.2.1, podpora pre 32-bitové systémy, Tolk aj nový Assembler

Středa Únor 26 11:54:25 CET 2020

Ahoj,

ozve sa ti po stlačení ctrl+K zvuk aktivácie Keyjutsu?

Ak nie, treba pozrieť, či Keyjutsu beží.

Ak sa ti zvuk ozve, no po napísaní spf nezareaguje, skús zrušiť vstup
klávesom escape, ísť na lištu, tam dať na keyjutsu.ahk kontextové menu a
vybrať položku Reload.

Niekedy sa totiž stáva, že vstup nejakým spôsobom blbne, ťažko povedať
prečo, je to veľmi zriedkavé. Reštart skriptu týmto spôsobom ale zvykne
zabrať.

R.K.

Dňa 26. 2. 2020 o 10:21 Ladislav Csepi napísal(a):