[Fanda] Keyjutsu 1.2.1, podpora pre 32-bitové systémy, Tolk aj nový Assembler

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Středa Únor 26 10:21:55 CET 2020

Ahoj Rasťo,
opäť mám problém, stlačím ctrl+k následne napíšem spf a nič sa nestane,
pričom v starších verziách sa spustila Ohnivá líška - Firefox. Čo s tým?
- Dikes - Laco

--
Mgr. Ladislav Csepi
ponúka masérske a psychologické služby