[Fanda] nwda čítanie

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Úterý Únor 25 21:01:00 CET 2020

Serus Ondrej! Ďakujem Ti za radu. Nainštaloval som a uvidím, ako to bude
fungovať. Nie je možné nejakou klávesovou skratkou občas tento doplnok
vypnúť? Aby sa jednoduchým spôsobom dalo sprevádzkovať pôvodné ovládanie
myši.
Ešteraz vďaka.
mišo

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk
+421905608943
skype:
trambus8

Dňa 25. 2. 2020 o 5:21 Ondrej Rosík napísal(a):