[Fanda] nwda čítanie

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Úterý Únor 25 14:20:54 CET 2020

Mohlo by sa jednať o pohyb myši. Ja neviem prečo, ale keď mám spustený
DVBViewer, tak on v nejakých intervaloch myškou hýbe a napr. píšem email
a NVDA povie "Systém" alebo nejakú inú blbosť.

No a ak je zaplé čítanie objektu pod myšou tak to zdanlivo číta blbosti.

Dňa 22. 2. 2020 o 17:31 Rastislav Kiss napísal(a):