[Fanda] nwda čítanie

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Únor 25 05:21:09 CET 2020

Inak pre NVDA existuje doplnok, ktorý spôsobí zablokovanie myšky po
štarte NVDA. Nepoužívam, lebo mám na toto skratku priamo v notebooku ale
môže sa hodiť

https://addons.nvda-project.org/addons/inputLock.sk.html

Treba začiarknuť zamknutie myši po štarte v časti nastavenia imput lock

Neodporúčam blokovať klikanie, to potom spôsobuje, že nefunguje klikanie
na odkazy. Aspoň myslím, že to tak bude, lebo mi kedysi takto
nefungovalo klikanie na odkazy v prehliadačoch keď som blokoval myš cez
autohotkey.

Dňa 24. 2. 2020 o 19:12 Michal Ondruška napísal(a):