[Fanda] Firefox a jeho obnovenie

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Únor 25 05:09:07 CET 2020

Netuším, ale skús pozrieť čo v tom adresári je a možno zistíš, že to má
podobnú štruktúru ako adresár %appdata%\mozilla\firefox. Prípadne skús
pozrieť či s tými dátami nevie pracovať mozbackup, to bola kedysi taká
externá utilita na zálohovanie a obnovu dát mozilla aplikácií.

Dňa 24. 2. 2020 o 20:25 František Ollé napísal(a):