[Fanda] nwda čítanie

Michal Ondruška mi-oko na orangemail.sk
Pondělí Únor 24 19:12:40 CET 2020

Serus! Toto majú rôzne značky rôznym spôsobom. Na Asuse mi fungovala
skratka fn+f2, a na hp mám zasa určitémiesto na samotnej myši kam treba
dvakrát klepnúť, a buď ju vypneš alebo zapneš. Ako nevidiacemu sa mi to
vypína veľmi fajnovo, keď si ju moje deti pred prácou na mojom stroji
spustia, a pomerne samozrejme po práci zabudnú vypnúť.
mišo

michal ondruška
mi-oko na or angemail.sk
+421905608943
skype:
trambus8

Dňa 22. 2. 2020 o 17:45 Ján Kulik napísal(a):