[Fanda] Jak smazat uloziste Gmail

Tapin tapinek na gmail.com
Pondělí Únor 24 11:43:29 CET 2020

Ahoj Ondro,

Carotdaw se zdá být úžasný program, nastavil jsem si autorizaci Google, kód
jsem zadal do programu, dal OK, v hlavním okně sice je Google Drive, šipkou
dolů to ohlásí "vybráno", dám na to enter, a vůbec nic se tam neobjeví.
Jakoby tam bylo prázdné okno. Na webu mě píše, že mám 13,7 GB z 15 GB
zaplněných, ale na Carotdaw mě to prostě nic neukazuje. Procedurou
autorizace a zadání kódu do programu jsem prošel bez problému. Tak nevím,
kde by mohl být zakopaný pes. Pokud by se autorizace nezdařila, tuším by mě
přes potvrzení OK program nepustil, a Drive by se v Carotdaw nezobrazil, ne?

Vítek SVCS

> [...]
>toto sa zjavne cez externé aplikácie nedá robiť alebo to neviem alebo to
>nevie len tento Carotdaw
>Minimálne ale získaš predstavu, čo ti to zapratalo priestor na disku.
>Inak s tým triedením pošty by asi fakt bolo najideálnejšie pripojiť sa
>na gmail cez thunderbird cez imap. Tam sa potom dá aj v Thunderbirde
>zobraziť správy podľa veľkosti, pomazať a potriediť štandardnými
>skratkami a zmazať kôš by hádam tiež šlo cez imap príp jedným klikom vo
>webovom rozhraní.
>Dňa 22. 2. 2020 o 18:56 Tapin napísal(a):

To,