[Fanda] Jak smazat uloziste Gmail

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Pondělí Únor 24 10:31:16 CET 2020

Ahoj,
som z toho zmetený, ale mohol by si ešte dať šancu jednému riešeniu.
Existuje program Carotdaw, ktorý podporuje prácu so súbormi na rôznych
externých úložiskách - Dropbox, SFTP, Box a podobné. No a teda aj Goole
drive. Výhoda je, že sa neinštaluje a má naozaj jednoduché rozhranie.
mazanie súborov z Google drive zvládne
Popis napr tu
http://rei.to/carotdav_en.html
1) Stiahni portable verziu http://rei.to/CarotDAV1.15.8.portable.zip
2) spusti CarotDAV.exe
3) Otvorí sa okno s prázdnym zoznamom. Z menu file na panely ponúk daj
new connection
4) V zozname vyber google drive
5) setting name daj aké chceš.
6) Klikni authorize
7) Klikni na odkaz, ktorý nvda číta ako šialenú url adresu Mne sa
osvedčilo dať na odkaze enter
8)Mal by sa otvoriť prehliadač, v ktorom nastavíš príslušný účet a
povolíš prístup. Získaný kód si skopíruj a vlož do Carotdaw do poľa code
v Carotdaw
9) Klikni OK
10) V Carotdav v hlavnom okne pribudne položka drive tú potvrď
11) popozeraj si čo tam všetko máš. Pracuje sa s tým štandardne, môžeš
súbory priliepať, kopírovať a mazať štandardnými skratkami.
Stále ale budeš musieť vysypať kôš cez rozhranie google drive na webe,
toto sa zjavne cez externé aplikácie nedá robiť alebo to neviem alebo to
nevie len tento Carotdaw
Minimálne ale získaš predstavu, čo ti to zapratalo priestor na disku.

Inak s tým triedením pošty by asi fakt bolo najideálnejšie pripojiť sa
na gmail cez thunderbird cez imap. Tam sa potom dá aj v Thunderbirde
zobraziť správy podľa veľkosti, pomazať a potriediť štandardnými
skratkami a zmazať kôš by hádam tiež šlo cez imap príp jedným klikom vo
webovom rozhraní.

Dňa 22. 2. 2020 o 18:56 Tapin napísal(a):