[Fanda] Jak smazat uloziste Gmail

"Radek Žalud, DiS." radek.zalud na seznam.cz
Neděle Únor 23 10:55:39 CET 2020

Nazdar Vítku.
Nechci Ti do toho kecat, ale proč si tedy nenastavíš Gmail přes imap protokol? Tam bys potom ve složce odeslaná pošta všechno označil, smazal a měl bys klid.
Nedovedu si představit, že bych dneska používal pop3 protokol, když mám mail na Macbooku, Iphonu a stoláku. To bych se z toho zbláznil.
Takže zkus s tím polaborovat, nemyslím, že je důvod ještě dneska používat zastaralý pop3 protokol.
Radek.