[Fanda] Wintalker voice a JAWS

muron.ladislav na gmail.com muron.ladislav na gmail.com
Sobota Únor 22 19:29:25 CET 2020

Zdravím
Díky, nejsem teď u toho, nějak mi to nešlo, dřív se říkalo, že je nutno
nejprve instalovat hlasy a pak JAWS.
Zítra zkusím...
Láďa

Ladislav Muroň
Frýdek-Místek
muron.ladislav na gmail.com

-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Rastislav Kiss
Sent: Saturday, February 22, 2020 6:51 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Wintalker voice a JAWS

Zdravím,

Prečo by to malo byť blbo? Ja to tak robím bežne.

Respektíve mi to nikdy nenapadlo riešiť, nainštalujem najprv to, čo sa mi v
tú chvíľu chce viac inštalovať.

V menu jazyk je podponuka hlasové profily, tam možnosť vytvoriť hlasový
profil. Treba ako syntetizér vybrať sapi 5, ako osobu žiadaný hlas, a uložiť
ako, pričom pri otázke, či sa má daný profil nastaviť ako predvolený
odpovedať áno.

A je vybavené.

R.K.

Dňa 22. 2. 2020 o 18:42 muron.ladislav na gmail.com napísal(a):