[Fanda] Jak smazat uloziste Gmail

Tapin tapinek na gmail.com
Sobota Únor 22 18:56:08 CET 2020

Ahoj, myslíš přes ten odkaz
https://drive.google.com/drive/quota

To jsem zkusil, ale nemůžu tu najít seznam pod buy storrage, pouze adresář
soubory a složky, jak jsi popisoval. V tom adresáři soubory a složky jsou
ty soubory v rozbal. složkách a podsložkách normálně jako při zobrazení ne
podle velikosti. Pro představu zasílám, jak stránka pod odkazem vypadá. To,
že jsme offline, je nějaké zvláštní, jak je psané na konci.

Disk

Možnosti vyhledávání
Vyhledat na Disku Google
PodporaNastavení
Aplikace Google
Účet Google: xxxxxxxxx (tapinek na gmail.com)
Přidat
Úložiště
Zálohy
Zobrazit podrobnosti
Složky a zobrazení

Úložiště (91 % zaplněno)
Souhrn úložiště: Využito 13,8 GB z 15 GB

Seřazeno podle: Využití úložiště, sestupně. Obrátit řazení
Kalendář
Keep
Úkoly

Získat doplňky
Skrýt boční panel
Jste offline. Některé funkce nemusí být k dispozici.
Zavřít

Vítek SVCS

>Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
>22. 2. 2020 17:49
>
>Ahoj,
>mohol by si ešte skúsiť zobraziť tie adresáre drive cez odkaz čo som
>posielal v Chrome?
>Dňa 22. 2. 2020 o 11:23 Tapin napísal(a):

Třeba