[Fanda] Wintalker voice a JAWS

Sobota Únor 22 18:50:57 CET 2020

Zdravím,

Prečo by to malo byť blbo? Ja to tak robím bežne.

Respektíve mi to nikdy nenapadlo riešiť, nainštalujem najprv to, čo sa
mi v tú chvíľu chce viac inštalovať.

V menu jazyk je podponuka hlasové profily, tam možnosť vytvoriť hlasový
profil. Treba ako syntetizér vybrať sapi 5, ako osobu žiadaný hlas, a
uložiť ako, pričom pri otázke, či sa má daný profil nastaviť ako
predvolený odpovedať áno.

A je vybavené.

R.K.

Dňa 22. 2. 2020 o 18:42 muron.ladislav na gmail.com napísal(a):