[Fanda] nwda čítanie

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Únor 22 17:44:42 CET 2020

Zuzka skús prosím ťa niečo z tohto:

1) Pošli mi záznam činnosti tvojho nvda. V všeobecných nastaveniach
nastav úroveň záznamu na debug. Potom skús napísať mail a ideálne
docieliť to, čo popisuješ.

Potom nvda+F1 otvoríš záznam. Skopíruj ako hocijaký text a hoď do mailu

2) Skús NVDA dočasne spustiť bez doplnkov. Keď dáš nvda+Q, mali by sa
ukázať viaceré možnoti ukončenia nvda. Daj reštartovať a zakázať doplnky.

Potom skús písať e-mail, či sa to nenapraví.

Môj odhad je že ti to robí nejaký nekompatibilný doplnok po aktualizácii
nvda. Ale dosť možné naozaj aj neposlušný touchpad.

Dňa 22. 2. 2020 o 17:31 Rastislav Kiss napísal(a):