[Fanda] nwda čítanie

Sobota Únor 22 17:31:22 CET 2020

Zdravím,

nedotýkate sa náhodou počas písania touchpadu? To by malo presne účinky,
ktoré spomínate, zdanlivo náhodné čítanie niekoľkých ikon z pracovnej
plochy, ak sa kurzor pohybuje po nej.

Alebo sa to čítanie prejavuje aj samo od seba?

V takom prípade by som sa pozrel na nedávno nainštalované aplikácie,
prípadne webové stránky. Dnes už môžu robiť programy kadečo, vrátane
kreslenia na pracovnú plochu, a neprekvapilo by ma, keby to spôsobovalo
v čítačoch podobné reakcie. Netvrdím, že to tak je, len by ma to
neprekvapilo.

R.K.

Dňa 22. 2. 2020 o 17:15 Zuzana filipová napísal(a):