[Fanda] Jak smazat uloziste Gmail

Tapin tapinek na gmail.com
Sobota Únor 22 11:23:32 CET 2020

Lubo, já jsem si taky myslel, že to byla blbost, že nejde logicky vazba
mezi účtem Google Drive a zálohou systému, který by byl nějak závislý na
tom úložišti zvláště v případě, že na mašině této konkrétní mašině, jsem
Drive neinstaloval, přesto se mě stalo po smazání úložiště to, co s emě
stalo, a už je tam zpět zase tatáž velikost jako před smazáním. Naprosto
nechápu, ale prostě bylo to tak. Nevím, nechám to ležet, poodškrtám si
maily v Gmailu na webu, které tam zůstávají, a vyhodím je z koše, tím se
nějaké místo uvolní, a drive nechám plavat. Ohledně pop/smtp protokolů, mám
nastavené, že po stažení e-mailů se tyto automatickky ze serveru mažou, to
je v pohodě, ale odeslané e-maily přes smtp tam prostě zůstávají, a žádné
nastavení přímo k mazání smtp po odeslání na serveru jsem nenašel v té
větvi přeposílání a protokoly.

Vítek SVCS