[Fanda] Jak smazat uloziste Gmail

ppartyka ppartyka na chello.cz
Sobota Únor 22 06:28:30 CET 2020

Označit všechny zprávy najednou Google neumí, ptal jsem se vidící osoby.

Stažení a instalaci zálohovacího programu mně nabízel Google při přihlášení
na svůj účet. Je však možné, že si něco Google instaluje při synchronizaci
mailu, Gmail nepoužívám, tak nemohu říct. Ale něco jsi tam určitě
"neviditelného" v systému měl, jinak by účet nemohl znát Tvůj počítač.

P.P.
----- Original Message -----
From: "Tapin" <tapinek na gmail.com>
To: "Konference - Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Saturday, February 22, 2020 5:59 AM
Subject: Re: [Fanda] Jak smazat uloziste Gmail

Ahoj Pavle,

Kde se prosím tě nachází zálohovací program mezi systémem a Google Drive v
rámci úlohy systému? Vůbec nevím, že cosi takového v systému běží, i když
nemám na mašině nainstalovaný Google Drive. Co tu procházím úlohy v
services.msc, nic mě netrklo, že by tam cosi mohlo zálohovat systém i na
Drive, a tím místo zaplňovat. Navíc zjišťuju, že se na Gmailu uchovávají
veškeré odeslané e-maily přes smtp.gmail.com. Také nechápu. Měl jsem za to,
že se maily odeslané přes smtp.gmail.com na webu Gmail neuchovávají. V
nastavení mám smazat e-maily stažení přes pop3, ale u smtp tam zůstávají, a
zjišťuju, že tam mám všechny mé odeslané e-maily za posledních 12 let, co
Gmail mám. Za další, v základním zobrazení gmail.com nelze hromadně označit
v odeslané poště nebo koši maily, aby je člověk navždy odstranil. Je třeba
e-maily po 50 zobrazených jeden po druhém pozaškrtávat, a pak zvolit smazat
nebo v koši odstranit navždy. Ale hromadně třeba těch 50 e-mailů označit
nejde. Dokázal jste si s tím někdo poradit? V popisu píšou, že je nutné
kliknout na odstranit všechny maily, ale ani ve standardním ani v základním
zobrazení jsem nic takového nenašel. Pro nevidomého je lepší samozřejmě
základní zobrazení.

Vítek SVCS