[Fanda] Jak smazat uloziste Gmail

Tapin tapinek na gmail.com
Sobota Únor 22 05:59:22 CET 2020

Ahoj Pavle,

Kde se prosím tě nachází zálohovací program mezi systémem a Google Drive v
rámci úlohy systému? Vůbec nevím, že cosi takového v systému běží, i když
nemám na mašině nainstalovaný Google Drive. Co tu procházím úlohy v
services.msc, nic mě netrklo, že by tam cosi mohlo zálohovat systém i na
Drive, a tím místo zaplňovat. Navíc zjišťuju, že se na Gmailu uchovávají
veškeré odeslané e-maily přes smtp.gmail.com. Také nechápu. Měl jsem za to,
že se maily odeslané přes smtp.gmail.com na webu Gmail neuchovávají. V
nastavení mám smazat e-maily stažení přes pop3, ale u smtp tam zůstávají, a
zjišťuju, že tam mám všechny mé odeslané e-maily za posledních 12 let, co
Gmail mám. Za další, v základním zobrazení gmail.com nelze hromadně označit
v odeslané poště nebo koši maily, aby je člověk navždy odstranil. Je třeba
e-maily po 50 zobrazených jeden po druhém pozaškrtávat, a pak zvolit smazat
nebo v koši odstranit navždy. Ale hromadně třeba těch 50 e-mailů označit
nejde. Dokázal jste si s tím někdo poradit? V popisu píšou, že je nutné
kliknout na odstranit všechny maily, ale ani ve standardním ani v základním
zobrazení jsem nic takového nenašel. Pro nevidomého je lepší samozřejmě
základní zobrazení.

Vítek SVCS