[Fanda] Jak smazat uloziste Gmail

ppartyka ppartyka na chello.cz
Sobota Únor 22 05:46:51 CET 2020

Já jsem svého času kvůli hlášce o přeplnění Google drive vypnul zálohovací
program mezi počítačem a úložištěm a je po ftákách. Navíc nechápu, že lidi
pro svou primární mail korespondenci používají gmail účet, když ten se za
chvilku přeplní.

Nyní Google drive mám jen na sdílení souborů a na zálohování mobilu.

Vítku, je klidně možné, že Google sdílí s Win systémem nějakou dll knihovnu
a vymazáním celého počítače s Google drive došlo k jejímu odstranění a proto
začal systém řvát, že má zastaralou aktualizaci. Ve skutečnosti systému
mohlo chybět úplně něco jiného, pro uživatele se odkázal na hlášku, kterou
třeba líp pochopí a navíc aby ho přiměl aktualizovat.

Proč tohle zmiňuju: Na jednom notebooku s Win 10 mám na disku málo prostoru
a tak jsem nastavil pro systém pracovní úložiště na externím disku.
Pochopitelně, když ten externí disk nemá, tak nemůže ani aktualizovat. A já
si, co to půjde, počkám, až bude stávající aktualizace dostatečně vychytaná
a zatím používám tu z jara 2019. Fakt nemám příliš času a trpělivosti, abych
neustále řešil havárie na počítačích, potřebuju vcelku normálně fungovat.
Pravda, s Google drive jsem z klidové pohody trochu vybočil.

Ještě ke Google drive a Chromu. Mám za to, že prostředí je i ve NVDA dost
dobře přístupné, chce to si osvojit používání kontextového menu na dané
položce a potom klávesové zkratky, které jsou myslím dostupné i pomocí
nápovědných frází. Nejvíc obtížné je rozlišení mezi standartní strukturou
stromu a mezi oblastí naposledy zpracovávaných souborů. Přijít např. na to,
jak si přemístit soubor z jedné složky do druhé mně chvilku trvalo a protože
už jsem to dlouho nedělal, tak to zase úplně nevím. Ale kontext menu a
přepínání Nvda plus mezerník zabírá.

P.P.