[Fanda] Jak smazat uloziste Gmail

Tapin tapinek na gmail.com
Sobota Únor 22 05:00:39 CET 2020

Zdravím,

Tak jsem prožil docela peklo, vymazal jsem celý počítač z Drivu, následně
mě v počítači vyběhlo, že mám zastaralou aktualizaci (Windows 10), a že je
potřeba restart. Počítač nenajížděl téměř hodinu. Pokud bych neměl SSD disk,
 asi by to trvalo mnohem déle. Už jsem se smiřoval s tím, že mám systém v
pytli, když náhle počítač naběhl. Domnívám se, že to nějak souvisí s tím,
že, a to nevím jak, protože na této mašině jsem drive vůbec neinstaloval,
si systém nějak bere věci z toho drivu pro synchronizaci updatu systému.
Naprosto nechápu, ale nějak je to propojené, a když se smazaly ty systémové
soubory komplet na drivu, mělo to přímý vliv na systém jako takový. Třeba
Windows 7 myslím, že by se z toho samy nevyhrabaly, a systém by byl
odpravený. Desítky mají nějaký resuscitační mechanismus, který to dokázal
opravit. Naprosto nerozumím, jak to může být na chodu systému závislé, když
na této mašině s Windows 10 jsem drive nikdy neinstaloval, přesto jakýmsi
záhadným způsobem je to na zálohu v drivu navázané. Teď se bojím toho už
dotknout, tento vývoj a spojitost/souvislost jsem naprosto neočekával.

Vítek SVCS