[Fanda] nvda2019.3.1 nelze použít doplněk

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Pátek Únor 21 21:26:23 CET 2020

Dobrý den.

Svěřte se nám o jaký doplněk jde. Třeba vám dokážeme pomoct.
P.S. Koukal jsem se po té starší verzi. Zjistil jsem, že byla aktuální verzí pouze 9 dní. Pak byla nahrazena verzí 2019.3.1. Najít její instalační soubor se mi nepodařilo. Našel jsem alespoň instalační soubor poslední verze NVDA 2019.3 určené k testování. Vyšla 7 dní před oficiální verzí. Tak kdyby to pomohlo, přímý odkaz ke stažení je zde:
 https://ci.appveyor.com/api/buildjobs/gv82q7ue8fat4k2e/artifacts/output/nvda_2019.3rc2.exe

S pozdravem
Radek Baštář
> Od: "Jarek" <polak9004 na seznam.cz>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 21.02.2020 19:03
> Předmět: [Fanda] nvda2019.3.1 nelze použít doplněk

Zdravím fandové, chci vás poprosit nemáte odkaz na stažení nvda2019.3?
 stáhl sem si nvda2019.3.1, ale mám tam problém z doplˇňkem pro zvuky
 díky Jarek.