[Fanda] Jak smazat uloziste Gmail

Tapin tapinek na gmail.com
Pátek Únor 21 19:04:20 CET 2020

Ahoj Ondro,

Moc děkuju za návod, nicméně pod odkazem
https://drive.google.com/drive/quota
mám pouze nadpis soubory a složky. Nadpis koupit úložiště proto, abych se
dostal na seznam těsně pod ním, tu nemám. Ten seznam pod soubory a složky
je standardní rozbalovací, kde mám dané soubory, model notebook a model
desktop. Vůbec nerozumím, jak se tam něco takového mohlo dostat, pokud je
to nějaký systémový adresář notebooku a stoláku, který mám, protože Google
Drive tady fakt ani na jednom stroji nemám. Po rozbalení tu jsou klasicky
věci jako pod složkou jména uživatele, čili desktop, pictures, videos atp.,
jenže na obou mašinách ani v reálu v těch složkách nic nemám, videaq mám na
jiných discích, obrázky nepotřebuju. Zrovna teď jsem se do daných složek
díval, ale jakobych měl otisk obou mašin uživ. složek na Googlu, naprosto
tomu nerozumím. Jinak maily trochu zabraly podle velikosti, to je super,
děkuju.

Vítek SVCS

> [...]
>Možno ale zistíš, že nemáš veľa súborov na google drive, ale máš
>zapratanú poštu veľkými prílohami.
>Toto sa dá tiež ošetriť vyhľadaním veľkých e-mailov.
>Ako reťazec hľadania zadaj
>has:attachment larger:10MB
>pre zobrazenie mailov väčších ako 10 mb. Postupne môžeš nároky znižovať
>napr na
>has:attachment larger:5MB
>vo výseldkoch vyhľadania začiarkni poštu, ktorú nepotrebuješ a daj
>zmazať. Následne aj v tomto prípade treba vysypať kôš.
>Dňa 20. 2. 2020 o 18:37 Tapin napísal(a):

Je