[Fanda] Keyjutsu 1.2.1, podpora pre 32-bitové systémy, Tolk aj nový Assembler

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Pátek Únor 21 18:29:31 CET 2020

Ahojky Rastík,
prosím ťa, poraď v pre ťa možno banálnej to veci:
Keď stiahnem novú verziu tvojeho programu a chcem ňou prepísať tú
pôvodnú, počítač mi furt vypíše, že nemôže nahradiť, bo nejaký súbor sa
že používa. Jedine jak to môžem zaktualizovať je, že reštartujem
počítač, no a to sa mi furt jaksi nechce, bo u Windows nikdá nevieš, či
nabehnú a tak sa chcem spýtať, že ako sa dá program zaktualizovať bez
toho, aby pred tým bolo nutno reštartovať počítač? Ono pravdepodobne sa
tým reštartom nejaká jeho časť, čo napozadí beží ukončuje, kým si ho
opäť nespustím.
Za rady dikes - Laco

--
Mgr. Ladislav Csepi