[Fanda] Jak smazat uloziste Gmail

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Pátek Únor 21 11:35:25 CET 2020

Najeednoduchšie je asi zobraziť si súbory podľa veľkosti, na to stačí
táto adresa

https://drive.google.com/drive/quota
- tu nájdi odkaz buy storage Pod ním je strom, na ktorom daj
nvda+medzera, čím aktivuješ režim fokusu.
- šípkami pozeráme súbory, delete mažeme.
- Teraz ešte vysypať kôš. Ideme na nadpis Folders and views. Pod ním je
strom. Opäť nvda+medzera.
  V strome hľadáme trash a aktivujeme enterom.
- hľadáme tlačidlo ponuky trash. Následne sa zobrazí nové tlačidlo empty
trash. Po potvrdení sa zjaví varoanie All files and folders in your
trash are about to be permanently deleted. Learn more
Warning: You can’t undo this action. Dáme empty trash.
Možno ale zistíš, že nemáš veľa súborov na google drive, ale máš
zapratanú poštu veľkými prílohami.
Toto sa dá tiež ošetriť vyhľadaním veľkých e-mailov.
Ako reťazec hľadania zadaj
has:attachment larger:10MB
pre zobrazenie mailov väčších ako 10 mb. Postupne môžeš nároky znižovať
napr na
has:attachment larger:5MB
vo výseldkoch vyhľadania začiarkni poštu, ktorú nepotrebuješ a daj
zmazať. Následne aj v tomto prípade treba vysypať kôš.

Dňa 20. 2. 2020 o 18:37 Tapin napísal(a):