[Fanda] Jak smazat uloziste Gmail

Ján Kulik jan.kulik.szsle na outlook.sk
Čtvrtek Únor 20 20:09:25 CET 2020

Pokusím se vystvelit ako viem.

1. otvorte drive.google.com.

2. Otvorí sa vám disk google.

3. V Stromovom zobrazení vyhµadajte môj disk, ąipkou doprava vám ho NVDA
povie otvorené.

4. Tabulátorom sa dostanete na zoznam súborov a priečinkou. ąípkami
vyberte priečinok alebo súbor, ktorý nechcete ma» na disku google a
stlačte kontextové menu, ąípkami nadol hµadajte Odstranit a stlačte enter.

5. Teraz je potrebné vymaza» daný priečinok alebo súbor z koąa. v
stromovom zobrazení vyhledajte koą a stlačte enter.

6. Tabulátorom sa zasa dostante na ten priečinok alebo súbor, ktorý sa
po vymazaný presunul do koąa a v kontextovom menu hµadaj trvalo odstrani».

Pokiaµ by to nepomohlo, neviem vám s tým pomôc».

--
Ján Kulik

Daląí informace o konferenci Fanda