[Fanda] Jak smazat uloziste Gmail

Tapin tapinek na gmail.com
Čtvrtek Únor 20 18:37:56 CET 2020

Zdravím,

Prosím vás, je nějaká univerzální jednoduchá možnost, jak se vypořádat se
smazáním úložiště Google Drive přes web beze zraku? Totiž mám tu jakýsi
strom, ve kterém se sice lze pohybovat, ale fakticky nejde mazat. Je tu
uvedeno:
Vaše úložiště je téměř plné (92 %). Brzy nebudete moct nahrávat nové
položky na Disk a přijímat ani odesílat e-maily v Gmailu.

Aplikaci Google Drive nemám, a pokud by se to nedotýkalo části pro e-maily,
ani bych to neřešil. Jde prosím tohle nějak jednoduše provést bez zraku
přes buď Mozillu Firefox nebo Google Chrome v rámci webové aplikace?
Nerozumím, jak se to mohlo zaplnit, ale ani jak úložiště smazat z webu. Je
tu rozbalovací seznam keep, úkoly, kalendář, získat doplňky, pak jiný
seznam vyhledávání obrázky, videa, tabulky prezentace atp., ale když
zaentruju na položku obrázky v seznamu například, zobrazí se, že disku
Google se nepodařilo načíst ... Prostě absolutně nerozumím, kde si mám
nechat zobrazit jaké soubory, abych věděl, co a kde mažu. Máte s webovým
Google Drive někdo prosím zkušenosti s ovládáním přes klávesnici beze zraku?

Děkuji
Vítek SVCS