[Fanda] Televize pes internet je zpoplatněná?

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Čtvrtek Únor 20 01:28:57 CET 2020

Dobrý večer, a jedná sa o tv s androidom či nie? V tom druhom prípade
totiž moja skúsenosť je taká že hoci moja tv tiež ide pripojiť na
internet, mnoho vecí na nej neprehrám, pretože ju mám od roku 2013  a
podpora pre nu už dávno skončila, čo znamená, že rôzne prehrávače sa
proste neaktualizujú. Ak teda chcem priamo v tv spustiť napr archív
Skylink tak stránku síce otvorím, prihlásim sa a nájdem program, no ak
ho spustím objaví sa že daný formát nie je podporovaný. Skrátka ak nejde
o android tv tak televízor velmi rýchlo morálne zastará pretože
nedostáva updaty tak dlho a často ako počítač alebo ten android. Š K

Dňa 19. 2. 2020 o 23:12 Jiří Machota napísal(a):