[Fanda] Je možná instalace Windows 10 poslepu?

"Radek Žalud, DiS." radek.zalud na seznam.cz
Úterý Únor 18 23:06:15 CET 2020

Ahoj Martine.
V tomhle se musím Karla zastat, protože když se stane, že máš v počítači zvukovku, kterou mrkvosoftí ovladače nepodporují, tak jsi nahranej a mluvit Ti to nebude.
Takže stoprocentně to opravdu říct nelze. Je to prostě hop nebo trop.
Ale zaplať Bůh, že se nějak ledy hnuly a něco s tou přístupností začínají dělat.