[Fanda] Je možná instalace Windows 10 poslepu?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Úterý Únor 18 11:41:31 CET 2020

Ahoj,
já bych také po odzkoušení desítek volil čistou instalaci - přece jen
moje stávající instalace Windows 7 běží 9 let, vyzkoušel jsem na ní
leccos a systém už sem tam padá, takže v mém případě by instalace
zgruntu byla spíše přínosem.

Martin.