[Fanda] Je možná instalace Windows 10 poslepu?

"Radek Žalud, DiS." radek.zalud na seznam.cz
Úterý Únor 18 00:21:10 CET 2020

Ahoj Martine.
Pokud mohu doporučit, tak věz, že desítky chtějí rozhodně čistou instalaci.
Pokud zachováš data a aplikace, tak je to takový ten efekt sněhové koule, kdy se nový systém nabalí na původní a nadělá to víc škody než užitku.
Sám jsem kdysi s tím hodně laboroval a opravdu jsem se snad nesetkal s případem, že by takto aktualizovaný systém běhal korektně. A i po návratu do win 7 to pak už nebylo ono.
No nakonec jsem to vyřešil přechodem na Mac a hotovo.
Doporučil bychh tedy vše podstatné zálohovat, disk pěkně naformátovat a udělat si krásnou čistou instalaci, jako čerstvě padlý sníh.
Toť alespoň můj úhel pohledu na věc.
S pozdravem Radek Žalud.