[Fanda] Je možná instalace Windows 10 poslepu?

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Únor 17 22:48:16 CET 2020

Milí Fandové,
nekamenujte mě prosím, že tu ještě otevírám toto vlákno, ale nedá mi to:
Windows 10 mě zajímaly, takže jsem tu s upgradem laboroval, leč neuspěl.
Zkoušel jsem to 4x a vždy skončil zpět ve Windows 7 s hláškou, jež mimo
jiné říkala cosi o chybě ve fázi first-boot a dále, že při operaci
migrate data došlo k chybě.
Hlášku necituji doslovně, objeví se ještě před plným startem systému,
takže mi ji musel přečíst vidomý.
V krátkosti se zeptám: uspěl někdo s upgradem při zachování
uživatelských souborů a dat?
Podle mě to zřejmě nejde, trochu jsem googlil a s podobnými chybami se
potkala zřejmě spousta lidí, mnohde se doporučuje volba Nezachovat nic,
která mi ovšem nějak nedává smysl.
Podotýkám, že jsem upgradoval napřímo přes Media Creation Tool, protože
mám v BIOSu vypnuto bootování z externích médií, navíc jsem si říkal, že
po takovémto upgradu bude případný návrat k Sedmičkám poslepu snadnější.

Co vlastně tedy způsobí ona volba Nezachovat nic? Znamená to, že se
smaže vše krom systému samotného, který se poté upgraduje?
Přijde mi to jako jediné logické vysvětlení, pokud provádím upgrade ze
stejného disku, na němž je stávající systém.

Zdraví Martin.