[Fanda] Ovladač k Hp Probook 45 G3

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Neděle Únor 16 22:35:08 CET 2020

Příkazový řádek spustíte jednoduše. Zmáčknete windows. Začnete psát příkazový řádek. Po napsání prvních pár písmen už vám to příkazový řádek bude nabízet. Zmáčknete kontextové menu. A vyberete spustit jako správce.

Radek
> Od: "Jarek Krcmar" <krcmar1 na volny.cz>
> Komu: fanda na elsa.cvut.cz
> Datum: 16.02.2020 22:32
> Předmět: Re: [Fanda] Ovladač k Hp Probook 45 G3

Dobrý večer pane Baštáři,

 děkuji vám za zprávu.

 Kdysi jsem v Xpéčkách uměl otevřít stavový řádek, ale v desítkách nevím,
 jak to udělat. Není to funkce Spustit?

 Jarek