[Fanda] Ovladač k Hp Probook 45 G3

Jarek Krcmar krcmar1 na volny.cz
Neděle Únor 16 22:25:54 CET 2020

Ahoj Jano,

to se mi děje od 14. února.

Tehdy jsem si nainstaloval program Winrar.

Přitom mi byla nabídnuta přeinstalace Windowsu a já jsem ji omylem
odsouhlasil.

Obnovení systému jsem nezkoušel, protože se bojím, že by mi počítač
přestal mluvit.

Fakt je, že bych potřeboval systém vrádit ke dni 13. února, tehdy mi
proběhla aktualizace.

Jak poznám, že můžu klidně spustit obnovení systému?

Jarek