[Fanda] Ovladač k Hp Probook 45 G3

Radek Baštář radek.bastar na centrum.cz
Neděle Únor 16 22:23:30 CET 2020

Ahoj,

vypadá to na nějaký větší problém, který zabraňuje normálnímu chování počítače.

Možnosti opravy:
1. určitě souhlasím s tím použitím bodu obnovení
2. otevřít příkazový řádek jako správce, použít příkaz sfc /scannow
chvilku se budou skenovat systémové soubory. Pak to napíše výsledek v angličtině. Pokud to napíše, že našel chyby, ale nedokázal je opravit, pokračuj k bodu 3
3. v příkazovém řádku použij příkaz dism /online /cleanup-image /restorehealth
opět to bude chvilku pracovat, pak to napíše, jestli se oprava povedla nebo ne

Radek

> Od: "Johny Krekan" <krekan na johnykrekan.com>
> Komu: "fanda na elsa.cvut.cz" <fanda na elsa.cvut.cz>
> Datum: 16.02.2020 17:54
> Předmět: Re: [Fanda] Ovladač k Hp Probook 45 G3

Ahoj, je to zvlastne, lebo ked som hladal tak takato kniznica je pouzivana
 softwarmi pre pracu s android zariadeniami a bezne by chyby sposobovat
 nemali. Skusil si obnovit system do stavu pred niekolkymi dnami pomocou
 obnovy systemu? Pamatas sa co si v tychto dnoch instaloval? alebo to budu
 zasa nase milovane win 10 aktualizacie?
 Jano