[Fanda] Ovladač k Hp Probook 45 G3

Johny Krekan krekan na johnykrekan.com
Neděle Únor 16 17:53:13 CET 2020

Ahoj, je to zvlastne, lebo ked som hladal tak takato kniznica je pouzivana
softwarmi pre pracu s android zariadeniami a bezne by chyby sposobovat
nemali. Skusil si obnovit system do stavu pred niekolkymi dnami pomocou
obnovy systemu? Pamatas sa co si v tychto dnoch instaloval? alebo to budu
zasa nase milovane win 10 aktualizacie?
Jano