[Fanda] Na Bluetooth klavesnici mi nefunguje jedna klavesovazkratka pro Nvda

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Neděle Únor 16 16:32:53 CET 2020

Ja som skúsil nasledovné:

- vytvoril som profil "citanie"

- ako spúšťač som nastavil "plynulé čítanie"

- potvrdil som, že ho chcem teraz aktivovať a upraviť

- nastavil som pomalšie tempo, nič iné som nemenil.

- profil som deaktivoval.

- spustil som plynulé čítanie a pekne sa to spomalilo.

Ale jednu haluz som si všimol. Súbor citanie.ini mal len jeden riadok
schemaversion. Po reštarte NVDA sa to ale fixlo a teraz vyzerá takto

schemaVersion = 3
[speech]
     [[espeak]]
         rate = 39
Jediné, čo mi napadá ako možné riešenie je skúsiť uložiť nastavenia z
ponuky NVDA. Ak by sa vám chcelo, pošlite log, fakt by som  bol zvedavý,
čo to môže byť za haluz.

Dňa 15. 2. 2020 o 12:28 ppartyka napísal(a):