[Fanda] Soundbar máte zkušenosti?

Milan Souček milan.soucek na volny.cz
Sobota Únor 15 23:04:38 CET 2020

Láďo, viděl jsem teď řadu televizí, všechny které jsem viděl hrály mizerně,
jak říkáš, jako z tranďáku. Bylo jedno, zda je velká, či malá. O té mojí to
platí taky, mám ji propojenou do zesilovače a třípásmových beden a hraje to
výborně. U velkých televizí je někdy i ten nešvar, že jsou repráčky otočené
dozadu. Zdraví Milan.

-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Štefan Kiss
Sent: Saturday, February 15, 2020 10:34 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Soundbar máte zkušenosti?

Dobrý večer no aj keby neexistoval predsa môžete kedykoľvek pripojiť k TV
reproduktory a prehrávať zvuk cez ne. Ja som takto mal kedysi televízor
pripojený ku klasickej hifi veži a zvuk mi šielcez jej veľké stereobedne.
Dnes to tiež nie je žiadny problém. Rôznych reproduktorov a sústav je na
trhu kopec. Š K

Dňa 15. 2. 2020 o 21:31 muron.ladislav na gmail.com napísal(a):