[Fanda] Na Bluetooth klavesnici mi nefunguje jedna klavesovazkratka pro Nvda

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Sobota Únor 15 11:54:45 CET 2020

Môže byť naozaj problém s klávesnicou, že ovládač neprepustí túto
kombináciu. Môžete skúsiť vymyslieť nejakú skratku a pridať si ju v
dialógu klávesové skratky.

S tou rýchlosťou reči a novšími NVDA. Napíšem to, čo píšem často a
väčšinou to zaberá. Nerobí toto nejaký doplnok? Skúsili ste aktualizovať
nvda, zakázať doplnky a skúsiť, či to zaberie? Doplnky môžu inak
zasahovať aj do profilov a môžu mať svoje nastavenia v profiloch.

Dňa 14. 2. 2020 o 19:00 ppartyka napísal(a):