[Fanda] Nové NVDA: tienenie obrazovky a lepšia výrečnosť na webe

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Pátek Únor 14 17:36:41 CET 2020

Audiothemes to nejako riešil v rámci možností, pokiaľ viem tak nie je
ešte kompatibilný s 2019.3 (mohlo sa zmeniť) a navyše sa to plánuje ako
súčasť NVDA, pričom by to malo fungovať aj pre spomínané nadpisy a pod.
Presúvanie funkcií z doplnkov do hlavného jadra NVDA je štandardný
postup, takto sa to vyriešilo práve pri tienený, zvýrazňovaní fokusu a
rozšírenom oznamovaní aria.

Dňa 14. 2. 2020 o 17:25 Rastislav Kiss napísal(a):