[Fanda] Nové NVDA: tienenie obrazovky a lepšia výrečnosť na webe

Pátek Únor 14 17:25:08 CET 2020

To bude ako doplnok alebo súčasť Nvda?

Audio themes už kedysi túto funkciu viacmenej poskytoval, lenže jednak
nefungovala veľmi dobre, webové nadpisy napríklad vôbec nešli ak ma
pamäť neklame, a taktiež Nvda pomerne výrazne spomaľoval.

Keby to bola ale súčasť, riadne zcythonizovaná a testovaná, tak by to
bol pre Nvda určite veľký skok.

R.K.

Dňa 14. 2. 2020 o 16:32 Ondrej Rosík napísal(a):