[Fanda] Nové NVDA: tienenie obrazovky a lepšia výrečnosť na webe

Ondrej Rosík ondrej.rosik na gmail.com
Pátek Únor 14 16:32:41 CET 2020

Teraz sa dúfam začnú diať veci, speech refactor by konečne mal priniesť
aj funkcie ohľadom zvukov. To už potom myslím nebude potrebné ani NVDA
Oko. Zvuky si človek prispôsobí, skratky sa dajú meniť už dlho, takže aj
zvykanie si v prípade ak niekto ešte potrebuje mať pôvodné nastavenie z
win eyes nebude také náročné.

Dňa 14. 2. 2020 o 16:22 Rastislav Kiss napísal(a):