[Fanda] Nové NVDA: tienenie obrazovky a lepšia výrečnosť na webe

Pátek Únor 14 16:22:49 CET 2020

Konečne reálne užitočný update Nvda po dlhom čase, super aktualizácia,
super článok.

Ten Python 2 bola reálne... nepríjemná vec, svojho času som vyvíjal Ride
pre nvda, ešte pred tým, než som sa rozhodol pustiť cestou doplnku pre
VisualStudio, a bolo to celkom motajúce, nakoľko sa dnes už verzia 2.x
prakticky nikde nepoužíva, prvá chyb,, ktorú som vždy dostal bola, že
nepozná range. :D

Ináč je Python 3 značne rýchlejší než dvojka, čo asi v prípade, že
používajú cython nebude taký výrazný rozdiel, ale nejaké tie percentá
tam budú. Plus získame podporu s mnohými modernými balíčkami, neviem, či
napríklad taký Tensorflow ešte podporuje Python 2.x.

teda po každej stránke dobrá vec. Na spätnú kompatibilitu by som príliš
ohľad nebral, do určitej miery je to dobrá vec, ale vo veľkej miere veci
tak akurát zhoršuje viz. C++, alebo winapi.

R.K.

Dňa 14. 2. 2020 o 12:57 Ondrej Rosík napísal(a):