[Fanda] Text v příspěvku na facebooku.

Peter Nedorost peter.nedorost na gmail.com
Čtvrtek Únor 13 21:36:12 CET 2020

Táto chyba je bohužiaľ celofacebooková, zatiaľ si môžete otvoriť
alternatívnu mobilnú stránku Facebooku, ktorá ale vyzerá trošičku inak
na doméne:
https://touch.facebook.com
v Google chrome sa táto otvára predvolene aj po použití domény
m.facebook.com. Treba veriť, že nejde o nejaké vypínanie starej dobrej
mobilnej stránky, ale iba o technickú poruchu.
P.

Dňa 13. 2. 2020 o 21:24 Aleš Příborský napísal(a):