[Fanda] Text v příspěvku na facebooku.

Aleš Příborský fenixpribi na seznam.cz
Čtvrtek Únor 13 21:24:09 CET 2020

   Dobrý večer
Nevím jak ale u všech facebookových příspěvků  od přátel a podobně mi zmizel text příspěvku.
Objevuje se tam jen jméno dané osoby a čas kdy byl příspěvek napsán. Pokud je přiložena k příspěvku fotka tak ta se zobrazí ale text bohužel ne. Všechny ostatní možnosti jako kolik lidí na příspěvek zareagovalo odkaz na komentář, sdílení a ostatní možnosti tam jsou normálně.
Pro lepší srozumitelnost co mě trápíí uvedu příklad. Na svou timeline napíši  text ...Ahojte všichni... přidám jej na facebook, ale  poté se na facebooku zobrazí  jen mé jméno tudíž Aleš Příborský a pod ním čas příspěvku. Daný text ...Ahojte všichni...není zobrazen.
Takto to mám všude na facebooku u všeho.
Mohl by mi s touto patálií jak mít opět zobrazen text příspěvku  zde někdo poradit.
Děkuji A. Příborský