[Fanda] Dotaz k programu winrar

radek.stipcak na tiscali.cz radek.stipcak na tiscali.cz
Čtvrtek Únor 13 20:03:00 CET 2020

Dobrý večer.
Moc vám děkuji, českou verzi winraru mám již nainstalovanou a v kontekstovém menu mi už mluví winrar česky, takže vám moc děkuji a nezlobte se že jste odpovídal na hloupý dotaz.
Moc vám děkuju a přeju příjemný večer.
Radek štipčák.

-----Original Message-----
From: Fanda <fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz> On Behalf Of Johny Krekan
Sent: Thursday, February 13, 2020 7:44 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Dotaz k programu winrar

Ahoj:
1. Aby si mal vo  winrare ceske rozhranie stiahni si cdesku lokalizaciu winraru z jeho domovskej stranky. Najnovsia 64 bitova verzia:
https://www.rarlab.com/rar/winrar-x64-580cz.exe
4. Evaluation copy znamena ze to bezi ako demo, teda ta to bude obtazovat tym hlasenim az pokial nebudes mat plnu verziu.
5. vsetko co pises je v poriadku.
Jano