[Fanda] Dotaz k programu winrar

Johny Krekan krekan na johnykrekan.com
Čtvrtek Únor 13 19:43:37 CET 2020

Ahoj:
1. Aby si mal vo  winrare ceske rozhranie stiahni si cdesku lokalizaciu
winraru z jeho domovskej stranky. Najnovsia 64 bitova verzia:
https://www.rarlab.com/rar/winrar-x64-580cz.exe
4. Evaluation copy znamena ze to bezi ako demo, teda ta to bude obtazovat
tym hlasenim az pokial nebudes mat plnu verziu.
5. vsetko co pises je v poriadku.
Jano